ARKEN og Odense

fredag, 1. maj 2026

Kvartalsarrangementer i inspirerende rammer

I slutningen af april havde vi fornøjelsen af at samle vores investorer til kvartalsarrangementer på henholdsvis ARKEN Museum for Samtidskunst og Kunstmuseum Brandts.

På ARKEN dannede museets arkitektur og samling af samtidskunst rammen om aftenen. Efter en gennemgang af resultaterne for første kvartal 2026 fik deltagerne mulighed for at opleve museets udstillinger, inden aftenen blev rundet af med lette anretninger og netværk.

I Odense bød Kunstmuseum Brandts på en tilsvarende ramme, hvor kunst og kultur dannede baggrund for arrangementet. Efter præsentationen af kvartalets resultater fortsatte aftenen med mulighed for at udforske museet, efterfulgt af tapas og gode samtaler.

Tak til alle, der deltog – vi ser frem til at byde velkommen igen ved næste kvartalsarrangement.

Scroll